No tak sprawdzałem ten bezpiecznik ( jest on taki zielony z góry) i jest on dobry. no ale ten sterownik z drzwi kierowcy steruje tylko drzwiami od kierowcy a mi żadna szyby nie działa, albo działają wszystkie, lusterka mi działają, teraz gdy się też tam bawiłem zauważyłem że ta dioda od immobilizera świeci cały czas nie wiem czemu. Wcześniej gdy auto było pilotem zamknięte to nie szło odpalić, a teraz może być zamknięte i się da odpalić. Może mi ktoś wyjaśnić czy problem może tkwić w wiązce kabli w drzwiach od kierowcy?? jeżeli nie działają mi żadne szyby to chyba problem twki w wiązce kabli koło modułu komfortu albo sam moduł jest walnięty?? Nie znam tutaj żadnego zaufanego mechanika co by mi to zrobił nie wpuszczając mnie w koszta
[O2] Problemy z rozrządem w TSI
Zwiń
X
-
[O2] Problemy z rozrządem w TSI
Drodzy panie i panowie, wielka krzywda dzieje się mojej Skodzinie... Szczerze powiedziawszy nie wiem co się jej dzieje, zauważyłem to już kilka dni temu ale dopiero dzisiaj lepjej się przysłuchałem, odpalam samochód i zarówno gdy siedze w środku jak i po podniesieniu maski słychać, że nierówno pracuje, gdy go przygazuje na luzie to przy 5-6k rpm kopci na biało, potrafi nawet tak jakby strzelić na górnej półce obrotów, zastanawiam się czy to turbina już pada czy cos innego... Moja skodzina to rocznik 2007 1.8 tsi i ma już 120k km.
-
-
jak jest zimno i na zimnym silniku to robisz to normalne że zakopci na biało napisz jaki jest dym przy zagrzanym silniku w temp powyżej 0 :diabelski_usmiech być moze nie ma potrzeby przejmować sie dymem tylko zająć sie nierówną pracą np cewki świece jakieś węzyki podciśnieniahttp://picasaweb.google.com/ocp.maloslask1
była:2006 octavia 1fl 101KM ATD
2001 octavia 1fl RS 180KM AUQ
JEST
megane 3 rs 2.0T niby 250Km a chyba więcej
octavia 1FL kombi 1.9TDI 4X4 ATD
octavia 2 2.0TDI BKD
Komentarz
-
-
a to zmienia postać rzeczy musisz obadać co to bo przyczyn troszke może byćhttp://picasaweb.google.com/ocp.maloslask1
była:2006 octavia 1fl 101KM ATD
2001 octavia 1fl RS 180KM AUQ
JEST
megane 3 rs 2.0T niby 250Km a chyba więcej
octavia 1FL kombi 1.9TDI 4X4 ATD
octavia 2 2.0TDI BKD
Komentarz
-
-
Witam ponownie koledzy, juz wiadomo co jest mojej skodzinie... Oddałem ją do aso na diagnostyke bo w innym serwisie skody nie wiedzieli dokładnie co to się jej dzieje... Okazało się, że łańcuch rozrządu rozciągnął się o 3 oczka Oo! Zaczął rysować wszystko dookoła dlatego słyszalna była nie równa praca silnika... Okazało się również, że do wymiany jest naciągacz wałka rozrządu i napinacz no i oczywiście ten nieszczęsny łańcuch rozrządu... Mówią w ASO że również zauważyli zacieki na pompie wody i też chcą ją wymieniać... Co najlepsze w tym wszystkim Pan serwisant z ASO rzucił przez telefon szacunkową kwote naprawdy na mniej więcej 7 tyś złotych. Dzwoniłem potem do innych serwisów gdzie powiedziano mi że u nich mniej więcej 5 tyś... Ciekawi mnie tylko jedna rzecz bo w sumie od nich pewnie tego się nie dowiem... co tak naprawde było tego przyczyną czy to ten wadliwy nieszczęsny hydrauliczny napinacz w silnikach bzb który w 2010 został zastąpiony nowym... Może mógłbym się jakoś odwołać jako np. iż jest to wada fabryczna... już sam nie wiem co robić... Moja skoda niestety jest juz dawno po gwarancji bo z roku 2007... Poradźcie coś
Komentarz
-
-
No można tak powiedzieć w książce serwisowej mam wpisane tak: pierwsza wymiana oleju razem z przegladem 23tyś potem 48 tyś, potem nie mam wpisane ale do 90 tyś też robione były dwa razy z resztą wszystko z zaleceniami ASO jako że auto było w leasingu. Odkąd skończył się leasing i przestałem robić go w ASO wymieniałem co 15 tyś...
Komentarz
-
-
No mam fakture na przegląd przy 75 tyś za prawie 4 tyś złotych później już rzeczywiście nie było przeglądów, no nic widze że jednak to przegrana sprawa co wynikło z mojej niewiedzy ehh no szkoda jak człowiek chciał wcześniej zaoszczędzić na przeglądach w ASO to teraz trzeba na rozrząd dołożyć ...
Komentarz
-
-
Staszekk, no ale o czym Ty mówisz, przecież to problem znany i stary jak świat, po prostu żyłeś w nieświadomości, przykro, co robić...
W każdym razie to nie będzie pewnie kosztowało ani 5 ani 7 tysięcy, kupować części, niech ktoś solidny robi i będzie git.
Ciesz się, że nic się tam nie wysrało na dobre
[ Dodano: Pią 15 Mar, 13 11:25 ]
no może nie jak świat a jak TSI
nie ma co się łamac w każdym raziesaport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
Komentarz
-
Komentarz